maandag 7 januari 2013


Binnenkort ga ik weer op pad. Dit keer naar het prachtige land Peru om daar samen met mijn moeder vrijwilligerswerk te doen. In 2006 heb ik 2 maanden rondgereisd in Peru en dit keer zal ik dit bijzondere land van de inca's en het Andes geberte op een andere manier ervaren.
We gaan 4 weken in een weeshuis werken en in een gastgezin wonen. Het project Aldeas Infantil waar we gaan werken bestaat uit ongeveer 10 huizen waar kinderen van 0 tot 17 jaar wonen. Overdag gaan zij naar school en in de middag gaan wij kijken waar we kunnen helpen met de huiswerkbegeleiding, activiteiten, verzorging of andere nodige taken.

Na mijn vorige reis samen met Daniel in Vietnam in 2012 heb ik er weer erg veel zin in om nu samen met mijn moeder naar Peru te reizen en weer mooie mensen te ontmoeten, cultuur te snuiven, te genieten van de overweldigende natuur en veel spaans te praten!


1 opmerking: